Jo mateixa

La meva foto
resumint molt i molt sóc somiatruites

divendres, 2 de novembre del 2018

Hola,

Aquí comencen les històries vàries. Ja fa temps que els que em seguiu per facebook llegiu de tant en tant les meves opinions, comentaris de notícies i les meves històries vàries. Per fer-ho breu, he decidit posar-ho tot aquí dins, de manera que es pugui llegir més tranquil·lament.

La pretensió no és altre que expressar el meu punt de vista sobre les coses que passen pel món i deixar també els links de les coses que llegeixo, per què vosaltres, si voleu també pogueu treure les vostres pròpies conclusions. La idea és animar a tothom a pensar per sí mateix i a expressar-ho, amb respecte, però sense por.

Per últim m'agradaria que recordessiu que les opinions, no són dogmes de fe, són ni més ni menys que opinions i no han de tenir més valor que aquest.

Dit això, començo:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada